ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΚΟΙΝΟΥ

ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΚΟΙΝΟΥ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

ΕΙΣΑΓΩΓΗ

Η δύσκολη συμπεριφορά των ανθρώπων αποτελεί στις μέρες μας σύνηθες φαινόμενο. Υπάρχει σαφής εξήγηση λόγω του μακροοικονομικού περιβάλλοντος της χώρας και την διαρκή αναζήτηση ευθυνών από τον ευρύ Δημόσιο φορέα.
Όλο και περισσότερη συναισθηματική φόρτιση καθοδηγεί τις πράξεις των ανθρώπων. Αυτό φυσικά επηρεάζει την παραγωγικότητα, την επικοινωνία και τις σχέσεις στο εργασιακό περιβάλλον. Κύριος στόχος του προγράμματος είναι να βοηθήσει τους συμμετέχοντες να ανακαλύψουν τρόπους διαχείρισης δύσκολων συμπεριφορών μέσα από δυναμικές μεθόδους βιωματικής κατάρτισης και στρατηγικές επιτυχούς επικοινωνίας.

Ένα εργαστήριο ειδικά φτιαγμένο για να δώσει τις απαραίτητες δεξιότητες για να μπορείτε να έχετε μία θετική και γεμάτη σεβασμό επικοινωνία, ιδιαίτερα σε περιστάσεις που καλείστε να αντιμετωπίσετε τις δύσκολες συμπεριφορές ενός απαιτητικού και εκνευρισμένου κοινού.

ΣΤΟΧΟΣ

Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, οι εκπαιδευόμενοι θα πρέπει να είναι σε θέση να:
Ελέγχουν τις συμπεριφορές ενός δύσκολου κοινού

Διαχειρίζονται την διαφορετική άποψη δημιουργώντας σωστή επαφή με το κοινό αλλά και τους συνεργάτες τους

Δημιουργούν μια πιο ενεργή συμμετοχή στο διάλογο δημιουργώντας ταύτιση με το
συνομιλιτή τους

Αναπτύξουν την λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία ώστε να επιλύουν τις διαφορές και συγκρούσεις αποτελεσματικά

Διαμορφώσουν τον τρόπο σκέψης ώστε να διαχειρίζονται τα αρνητικά συναισθήματα πιο
αποτελεσματικά (όπως αντιδράσεις, προσβολές, κριτική, ένταση και διαφωνίες)

Διαχωρίζουν το συναίσθημα από την συμπεριφορά

ΟΦΕΛΗ

Η αύξηση της αποτελεσματικότητας των επαφών με τους Δημότες με παράλληλη μείωση της δυσαρέσκειας των

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ


ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΚΟΙΝΟΥ
Τι σημαίνουν εξυπηρέτηση , ποιότητα, για τους Δημότες.
Πως επηρεάζουμε το αποτέλεσμα
Οι ολοένα αυξανόμενες απαιτήσεις του κοινού
Χρόνος και προτεραιότητες

ΘΕΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Πρακτικά εργαλεία για μία θετική επικοινωνία

Ικανότητες ελέγχου συμπεριφορών ενός δύσκολου κοινού

Κατανόηση των ειδών των δύσκολων καταστάσεων
Λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία για αποτελεσματική λύση διαφορών και
συγκρούσεων
Αποτελεσματικές ικανότητες για να επηρεάζουμε θετικά τους άλλους (κοινό και συναδέλφους)

Ικανότητα επιρροής και επίδρασης

ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ IΚΑΝΟΤΗΤΩΝ ΧΕΙΡΙΣΜΟΥ ΔΥΣΚΟΛΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ

Στιγμές αλήθειας
Τύποι και χαρακτήρες των συναλλασσομένων
Αρνητική προδιάθεση των ανθρώπων όταν συναλλάσσονται με Δημόσιους φορείς
Τρόποι σκέψης διαχείρισης αρνητικών συναισθημάτων (όπως αντιδράσεις, προσβολές, κριτική, ένταση και διαφωνίες)

Συμπεριφορές, συγκρούσεις

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ

ΠΟΙΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ

Όλοι οι υπάλληλοι που βρίσκονται σε θέσεις εξυπηρέτησης κοινού

ΔΙΑΡΚΕΙΑ
Το πρόγραμμα ολοκληρώνεται σε 7 ώρες ( 1 εκπαιδευτική ημέρα ) με ευελιξία να πραγματοποιηθεί και σε 2 ημέρες.

 

 

PXT ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ

ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΜΟΥ . ΒΗΜΑΤΑ ΠΡΟΟΔΟΥ ΚΑΙ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ.   ΕΙΣΑΓΩΓΗ Ένα ειδικό... more

ΝΟΗΣΗ, ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ, ΕΚΤΙΜΗΣΗ

ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΑΠΟΦΕΥΓΟΝΤΑΣ ΤΗΣ ΝΟΗΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΑΓΙΔΕΣ ΣΤΗ ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ. ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ: ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ Το πρόγραμμα... more

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ

ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΚΟΙΝΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η δύσκολη συμπεριφορά των ανθρώπων αποτελεί στις μέρες μας... more

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΔΑΦΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ

ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ: ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ Τα προγράμματα Ευρωπαϊκής Εδαφικής Συνεργασίας (ΕΕΣ) αποτελούν βασικό εργαλείο για την ενδυνάμωση των... more

ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΧΕΔΙΩΝ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ (ΣΒΑΚ).

ΕΙΣΑΓΩΓΗ Το πρόγραμμα αφορά στην παροχή του βασικού πλαισίου κατάρτισης για την εκπόνηση Σχεδίων Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας. Απευθύνεται σε στελέχη... more

Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΣΤΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ: ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗ Ο εσωτερικός έλεγχος (internal audit) είναι μία ανεξάρτητη και αντικειμενική διαβεβαιωτική και συμβουλευτική δραστηριότητα, σχεδιασμένη... more

Newsletter

Εγγραφείτε στο newsletter για να λαμβάνετε τα τελευταία νέα μας.

Location

Θεσσαλονίκη

26ης Οκτωβρίου 43
546 27, Limani Center

T: 2310 552 113, 541 620
F: 30 2310 552 114

Αθήνα

Πανεπιστημίου 10
106 71, Σύνταγμα

T: 210 95 80 000, 210 95 90 030
F: 210 95 90 031