Πωλήσεις και Marketing

ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Η ΚΑΤΑΣΤΡΩΣΗ ΚΑΙ Η ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΝΟΣ MARKETING PLAN ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ


ΕΙΣΑΓΩΓΗ

Η γραπτή απεικόνιση ενός συγκροτημένου ετήσιου πλάνου που ξεφεύγει από τα όρια «τα έχω όλα στο μυαλό μου» και αποτελεί αναγκαιότητα ακόμα και για επιχειρήσεις οι οποίες δεν έχουν οργανωμένο τμήμα marketing και εμπορίας, θεωρείται στην σημερινή πραγματικότητα του Ελληνικού επιχειρείν απαραίτητο συστατικό διατήρησης και ανάπτυξης.
Marketing plan είναι το σχέδιο που απεικονίζει την στρατηγική μάρκετινγκ που πρόκειται να ακολουθήσει μία επιχείρηση ή ένας οργανισμός καθώς και τις λεπτομέρειες που αφορούν τα προγράμματα και τις πρακτικές μάρκετινγκ που θα υλοποιηθούν.
Συντάσσεται συνήθως ετήσια και περιλαμβάνει τις διαθέσιμες και δυνατές επιλογές τόσο σε στρατηγικό όσο και σε λειτουργικό επίπεδο.

ΣΤΟΧΟΣ

Να καταλάβουν τα στελέχη τόσο την αναγκαιότητα όσο και τον τρόπο στησίματος ενός πραγματικού πλάνου μάρκετινγκ της εταιρίας τους.

ΟΦΕΛΗ

Κοινή γλώσσα επικοινωνίας μεταξύ των στελεχών της εταιρίας.

Εύρεση της βέλτιστης λύσης στην οργάνωση των δεδομένων της κατάστασής που βρίσκεται η εταιρία, των ευκαιριών που έχει, των στόχων και των πόρων , των δυνατών σημείων της με σκοπό την πλήρη κεφαλαιοποίηση τους και των αδύνατων σημείων με στόχο τη βελτίωση τους. Τέλος η προετοιμασία αντιμετώπισης ενδεχομένων κινδύνων και εναλλακτικά σενάρια.
Με την κατάρτιση τους σε αυτές τις γνώσεις, θα είναι σε θέση να σχεδιάσουν ένα ολοκληρωμένο Marketing plan.

 

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

Η αναγκαιότητα του πλάνου σήμερα όσο ποτέ.
Δομή, πηγές συλλογής στοιχείων, τεκμηρίωση.
Μακροοικονομικό περιβάλλον,
PEST ανάλυση.
Μικροοικονομικό περιβάλλον ανάλυση . Η εταιρία , τα προϊόντα της, τιμολογιακή πολιτική , κανάλια διανομής, προώθηση και διαφήμιση.
SWOT ανάλυση.
Στρατηγική
marketing βασιζόμενη στα 4 Ps και όχι μόνο.
Ανταγωνισμός.
Εμπορική πολιτική.
Προϋπολογισμοί πωλήσεων και δαπανών.
Διοίκηση πωλήσεων, ανθρώπινο δυναμικό.
Στρατηγική προϊόντων, τιμής, δικτύων διανομής, προώθησης.
Προγράμματα προώθησης, διαφήμισης, επικοινωνίας.
Πλάνο ενεργειών, υλοποίηση.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ

Διήμερο εργαστήριο workshop διάρκειας 14 ωρών ( Δύο εκπαιδευτικές ημέρες) με κατάστρωση πραγματικού πλάνου.

 

 

 

OPEN FRAME WORK

ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Η ΚΑΤΑΣΤΡΩΣΗ ΚΑΙ Η ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΝΟΣ MARKETING PLAN ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η γραπτή... more

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΓΙΑ ΠΩΛΗΤΕΣ

ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΓΙΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ MARKETING. ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΕΛΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ Ακόμα και τα ποιοτικά... more

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ

ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ. ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ Οι καθημερινές τηλεφωνικές επαφές, οι προσπάθειες απευθείας τηλεφωνικών πωλήσεων , το... more

MARKETING PLAN

ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Η ΚΑΤΑΣΤΡΩΣΗ ΚΑΙ Η ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΝΟΣ MARKETING PLAN ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η γραπτή... more

Newsletter

Εγγραφείτε στο newsletter για να λαμβάνετε τα τελευταία νέα μας.

Location

Θεσσαλονίκη

26ης Οκτωβρίου 43
546 27, Limani Center

T: 2310 552 113, 541 620
F: 30 2310 552 114

Αθήνα

Πανεπιστημίου 10
106 71, Σύνταγμα

T: 210 95 80 000, 210 95 90 030
F: 210 95 90 031