ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ

ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ.
ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΙΣΑΓΩΓΗ

Οι καθημερινές τηλεφωνικές επαφές, οι προσπάθειες απευθείας τηλεφωνικών πωλήσεων , το κλείσιμο μιας επαγγελματικής συνάντησης αποτελούν συνήθεις πρακτικές στην εποχή μας. Το μειωμένο κόστος πωλήσεων, ο μεγάλος αριθμός τηλεφωνημάτων σε σχέση με συνάντηση στον ίδιο χρόνο είναι από τα βασικά οφέλη των εταιριών οι οποίες έχουν εντάξει και την τηλεφωνική πώληση σαν μέσο προώθησης πωλήσεων.
Η τηλεφωνική όμως πώληση δεν παύει να είναι η δυσκολότερη μορφή επικοινωνίας λόγω της μη αμεσότητας και οπτικής επαφής των δύο πλευρών.

ΣΤΟΧΟΣ

Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, τα στελέχη των τηλεφωνικών πωλήσεων θα γνωρίζουν πώς να:

Kάνουν έναρξη της συνομιλίας με τρόπο που να προκαλεί το ενδιαφέρον του πελάτη να μιλήσει.

Aνταποκρίνονται αποτελεσματικά όταν ο πελάτης λέει «Δεν ενδιαφέρομαι».

Aκούν τον πελάτη ενεργά κι εστιασμένα και να υπερπηδούν τα εμπόδια στην ενεργή ακρόαση.

Aποκαλύπτουν και αναπτύσσουν τις ευκαιρίες για πωλήσεις.

Aποκτούν σαφή, πλήρη κατανόηση των αναγκών που εκφράζει ο πελάτης.

Eξηγούν τους συγκεκριμένους τρόπους με τους οποίους το προϊόν/εταιρεία μπορεί να ικανοποιήσει τις ανάγκες του πελάτη.

Aνταποκρίνονται αποτελεσματικά στις αρνητικές στάσεις του πελάτη απέναντι στην αγορά του προϊόντος ή στην συνεργασία με την εταιρεία.

Kλείνουν τις πωλήσεις ή τις τηλεφωνικές συνομιλίες με τους πελάτες επιτυγχάνοντας σαφείς και κατάλληλες δεσμεύσεις.

Kλείνουν επαγγελματικά τη συνομιλία όταν δεν επιτυγχάνεται η πώληση.

Aντιμετωπίζουν τις δυσκολίες αυτοδιαχείρισης στην καθημερινή τους εργασία.

ΟΦΕΛΗ

Οι συμμετέχοντες κατανοούν μία επαγγελματική διαδικασία και τις απαραίτητες τεχνικές για την επιτυχή διεξαγωγή των τηλεφωνικών πωλήσεων.

Αντί να ακολουθούν πιεστικές τακτικές, οι πωλητές μαθαίνουν να εκδηλώνουν τον σεβασμό τους προς τους πελάτες κι ενδιαφέρον για ό,τι οι πελάτες θεωρούν σημαντικό.

Το αποτέλεσμα: όχι μόνο η βραχυπρόθεσμη επίτευξη περισσότερων τηλεφωνικών πωλήσεων, αλλά και η μακροπρόθεσμη

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

Έναρξη Τηλεφωνικής Συνομιλίας

Παρέχει τις τεχνικές που θα βοηθήσουν τους συμμετέχοντες να:

Προετοιμάζονται για να κάνουν έναρξη μίας τηλεφωνικής συνομιλίας.

Χειρίζονται αποτελεσματικά τις συνομιλίες τους εάν το τηλέφωνο απαντήσει κάποιο άλλο, ενδιάμεσο πρόσωπο.

κάνουν σαφείς, περιεκτικές, και εστιασμένες στον πελάτη δηλώσεις έναρξης.

Κινούν το ενδιαφέρον του πελάτη.

Αφήνουν εύστοχα μηνύματα στους τηλεφωνητές.

Διερεύνηση

Παρέχει τις τεχνικές που θα βοηθήσουν τους συμμετέχοντες να:

Βοηθούν τον πελάτη να συνειδητοποιήσει τις ανάγκες του, οι οποίες μπορούν να ικανοποιηθούν από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρουν.

Διασφαλίζουν την πλήρη κατανόηση των αναγκών που εκφράζει ο πελάτης.

Αναπτύσσουν μία στρατηγική διερεύνησης.

Ακούν προσεκτικά κι εστιασμένα τους πελάτες τους για ευκαιρίες και ανάγκες.

Υποστήριξη

Παρέχει τις τεχνικές που θα βοηθήσουν τους συμμετέχοντες να:

Παρέχουν τις κατάλληλες πληροφορίες για τα προϊόντα τους στον πελάτη την κατάλληλη στιγμή.

Προετοιμάζονται για τις πληροφορίες που θα παρέχουν πριν από την τηλεφωνική συνομιλία.

Αναφέρουν συγκεκριμένους τρόπους με τους οποίους τα προϊόντα και η εταιρεία μπορούν να ικανοποιήσουν τις ανάγκες του πελάτη.

Αντιμετώπιση Αρνητικών Στάσεων Πελατών

Παρέχει τις τεχνικές που θα βοηθήσουν τους συμμετέχοντες να:

Αναγνωρίζουν και ν’ ανταποκρίνονται σε τρία είδη αρνητικών στάσεων που συναντώνται συχνότερα στις πωλήσεις: δυσπιστία, παρεξήγηση και μειονέκτημα. Ιδιαίτερη βαρύτητα δίνεται στην πλήρη κατανόηση της στάσης πριν την ανταπόκριση σε αυτήν.

Επιβεβαιώνουν ότι όντως αντιμετωπίστηκε η αρνητική στάση.

Κλείσιμο Τηλεφωνικής Συνομιλίας

Παρέχει τις τεχνικές που θα βοηθήσουν τους συμμετέχοντες να:

Αποφασίζουν πότε να προχωρήσουν στο κλείσιμο της τηλεφωνικής συνομιλίας.

Ζητούν τη δέσμευση του πελάτη για τα επόμενα βήματα.

Αντιμετωπίζουν τους πελάτες που καθυστερούν.

Τερματίζουν μ’ επαγγελματικό τρόπο τη συνομιλία ακόμα κι όταν λαμβάνουν αρνητική απάντηση.

Αυτο-Διαχείριση

Παρέχει μία ποικιλία εργαλείων που θα βοηθήσουν τους συμμετέχοντες να διαχειριστούν:

Τον χρόνο τους.

Το άγχος.

Την επαγγελματική τους ανάπτυξη.

 

ΔΙΑΡΚΕΙΑ

Μονοήμερο εργαστήριο workshop διάρκειας 7 ωρών ( Μία εκπαιδευτική ημέρα) με θεωρητική υποδομή και role plays,

 

OPEN FRAME WORK

ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Η ΚΑΤΑΣΤΡΩΣΗ ΚΑΙ Η ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΝΟΣ MARKETING PLAN ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η γραπτή... more

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΓΙΑ ΠΩΛΗΤΕΣ

ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΓΙΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ MARKETING. ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΕΛΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ Ακόμα και τα ποιοτικά... more

MARKETING PLAN

ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Η ΚΑΤΑΣΤΡΩΣΗ ΚΑΙ Η ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΝΟΣ MARKETING PLAN ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η γραπτή... more

Newsletter

Εγγραφείτε στο newsletter για να λαμβάνετε τα τελευταία νέα μας.

Location

Θεσσαλονίκη

26ης Οκτωβρίου 43
546 27, Limani Center

T: 2310 552 113, 541 620
F: 30 2310 552 114

Αθήνα

Πανεπιστημίου 10
106 71, Σύνταγμα

T: 210 95 80 000, 210 95 90 030
F: 210 95 90 031