Customers Services Profile

  • Μετρά το βαθμό καταλληλότητας ενός υποψηφίου για συγκεκριμένες θέσεις εξυπηρέτησης πελατών
  • Παρέχει ποσοστό “job matching” και σας επιτρέπει να αξιολογείτε κάθε υποψήφιο ή υφιστάμενο εργαζόμενο ανάλογα με τα χαρακτηριστικά που απαιτούνται για επιτυχημένη απόδοση σε ρόλο εξυπηρέτησης πελατών για την δική σας εταιρία και κουλτούρα εξυπηρέτησης.
  • Παρέχει τη δυνατότητα δημιουργίας μοντέλων υψηλής αποδοτικότητας (high performance job Patterns) με βάση το προφίλ των top στελεχών εξυπηρέτησης.
  • Μπορεί να αξιοποιηθεί για την επιλογή ,τοποθέτηση, καθοδήγηση και ανάπτυξη στελεχών εξυπηρέτησης.
  • Ανιχνεύει τι σημαίνει «ποιοτική εξυπηρέτηση» για τον κάθε εργαζόμενο ή υποψήφιο και κατά πόσο η αντίληψη του για την εξυπηρέτηση ευθυγραμμίζεται με την φιλοσοφία της εταιρίας.
  • Παρέχει εξειδικευμένες εκδόσεις για κλάδους υγείας ,χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, ξενοδοχειακών επιχειρήσεων και λιανεμπορίου.

Βασική περιγραφή

Μια online αξιολόγηση 45 λεπτών ειδικά σχεδιασμένη για να σας βοηθήσει στην αποτελεσματικότερη επιλογή, παραγωγή, διαχείριση, ανάπτυξη, εκπαίδευση των στελεχών εξυπηρέτησης της εταιρίας. Παρέχει μια πρακτική και εύχρηστη ακτινογράφηση με προτεινόμενες ενέργειες δράσης για τον υπεύθυνο προσλήψεων ή τον προϊστάμενο του υποψηφίου ή υφιστάμενου στελέχους εξυπηρέτησης αλλά και μια ατομική έκθεση για τον ίδιο τον αξιολογούμενο για αυτογνωσία και αυτοβελτίωση.

Τι μετρά

  • Την κουλτούρα εξυπηρέτησης που διέπει τον υποψήφιο ή εργαζόμενο
  • Τα ακόλουθα χαρακτηριστικά της συμπεριφοράς, κρίσιμης σημασίας για την παροχή εξυπηρέτησης :
    • Εμπιστοσύνη
    • Εμπάθεια
    • Εστίαση
    • Διακριτικότητα
    • Συμμόρφωση
    • Ευελιξία
  • Ικανότητες
    • Λεκτική Ικανότητα
    • Αριθμητική Ικανότητα

Οφέλη

  • Βοηθά στο χτίσιμο μιας ενιαίας κουλτούρας εξυπηρέτησης με συγκεκριμένα στάνταρτς
  • Βοηθά στην αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και στην ανάπτυξη πιστών πελατών
  • Μειώνει την οικειοθελή αποχώρηση αποτελεσματικών στελεχών εξυπηρέτησης

Reports

  1. CSP Individual report
  2. CSP Placement report
  3. CPS Coaching report
  4. Company Service Perspective Comparison

Newsletter

Εγγραφείτε στο newsletter για να λαμβάνετε τα τελευταία νέα μας.

Location

Θεσσαλονίκη

26ης Οκτωβρίου 43
546 27, Limani Center

T: 2310 552 113, 541 620
F: 30 2310 552 114

Αθήνα

Πανεπιστημίου 10
106 71, Σύνταγμα

T: 210 95 80 000, 210 95 90 030
F: 210 95 90 031