Framework

Το Framework είναι ένα σύνολο αρχών και εργαλείων για την υποστήριξη μιας διαδικασίας η οποία αναπτύσσει την αξία του προϊόντος από την οπτική γωνία του πελάτη. Βασίζεται σε μια εξελιγμένη φόρμουλα για την αναγνώριση υποψήφιων πελατών και αποτελεί μια πρόταση ανάπτυξης δεξιοτήτων πωλήσεων με βάση την αξία. Παράλληλα είναι μία δυναμική, πολυδιάστατη διαδικασία αξιολόγησης των ευκαιριών που επεξεργάζεστε. Η απλή αυτή Φόρμουλα Αναγνωρισμένου Υποψήφιου Πελάτη αποτελεί το θεμέλιο του πλαισίου Value Selling μια αποδεδειγμένη φόρμουλα για την επιτάχυνση των αποτελεσμάτων πώλησης.

framework

 

Φόρμουλα Αναγνωρισμένου Υποψηφίου Πελάτη

QP = VMD × V × P × P®

framework3

Οποιοδήποτε από τα τέσσερα στοιχεία δεν είναι επαρκώς ανεπτυγμένο ή υπολείπεται, τότε υπάρχει κίνδυνος να μην προβεί στην αγορά ο πελάτης. Η φόρμουλα υποδεικνύει το ελάχιστο δυνατό ποσοστό κινδύνου αν ο υποψήφιος πελάτης σας είναι πράγματι προκρινόμενος. Κάθε ευκαιρία πώλησης θα έχει μία από τις εξής τρεις εκβάσεις: είτε θα κερδίσετε, είτε θα χάσετε είτε ο πελάτης δεν θα λάβει απόφαση. Οι πιο επιτυχημένοι εκπρόσωποι πωλήσεων είναι εκείνοι που μπορούν να βεβαιώσουν και να παρέχουν όλα τα συστατικά της φόρμουλας.

Στόχοι

  • Μόχλευση βασικών προσόντων πώλησης
  • Δημιουργία επαναλαμβανόμενης διαδικασίας για την βελτίωση των πωλήσεων
  • Κατανόηση των κινήτρων των πελατών
  • Πιο αποτελεσματικές ερωτήσεις και πιο στενές σχέσεις
  • Κλείσιμο περισσότερων πωλήσεων

Το Framework περιλαμβάνει ένα πρόγραμμα 14 εβδομάδων όπου παρουσιάζονται video των 3-4 λεπτών με σχετικά εργαλεία και εργασιακά βοηθήματα και ενισχύουν τα βασικά της εκπαίδευσης του Value Selling Framework.Οι τίτλοι των μαθημάτων των εβδομάδων είναι οι ακόλουθοι:

Εβδομάδα 1: Χρήση του Εργαλείου Αξιολόγησης Ευκαιριών

Εβδομάδα 2: Προετοιμασία για μια αποστολή πώλησης με τη χρήση του ValuePrompter

Εβδομάδα 3: Αναγνώριση επιχειρηματικών προβλημάτων

Εβδομάδα 4: Η αξία της επιστολής αμοιβαίου σχεδίου

Εβδομάδα 5: Λειτουργώντας ως ειδήμων προβλημάτων

Εβδομάδα 6: Επιτάχυνση της πώλησης μέσω λύσεων

Εβδομάδα 7: Δημιουργία αξίας για διαφοροποίηση

Εβδομάδα 8: Αποκάλυψη της προσωπικής αξίας

Εβδομάδα 9: Πώς να δημιουργήσετε επιχειρηματική αξία

Εβδομάδα 10: Αναγνώριση της εξουσίας

Εβδομάδα 11: Πρόσβαση στην εξουσία

Εβδομάδα 12: Δημιουργία αμοιβαίου σχεδίου

Εβδομάδα 13: Χρήση ερωτήσεων άγχους

Εβδομάδα 14: Ενίσχυση της Φόρμουλας Αναγνωρισμένου Υποψήφιου Πελάτη

Newsletter

Εγγραφείτε στο newsletter για να λαμβάνετε τα τελευταία νέα μας.

Location

Θεσσαλονίκη

26ης Οκτωβρίου 43
546 27, Limani Center

T: 2310 552 113, 541 620
F: 30 2310 552 114

Αθήνα

Πανεπιστημίου 10
106 71, Σύνταγμα

T: 210 95 80 000, 210 95 90 030
F: 210 95 90 031