Διαχείριση Εμπειρίας Πελάτη

Η βιωματική εμπειρία του πελάτη είναι εκείνη που έντονα διαφοροποιεί την υπηρεσία σε βάθος χρόνου και αποτελεί το πλέον αποτελεσματικό όχημα επικοινωνίας καθώς χτίζει νέες αλλά και επαναλαμβανόμενες πωλήσεις. Η Lever Learning χάρη στην εμπειρία που διαθέτει δημιουργεί μοντέλα που αποσκοπούν στην ικανοποίηση των συνεργατών μας.
Το πνεύμα και η στρατηγική μας αποσκοπούν

  • στην ταυτόχρονη εξέλιξη της εμπειρίας του πελάτη
  • Βελτιώνοντας και στην ικανοποίηση του συνεργάτη μας
    • Σχέσεις
    • Πωλήσεις
    • Φιλοσοφία

Η εμπειρία του πελάτη για εμάς, είναι αποτέλεσμα συνολικών μηχανισμών, ομαδικής δουλειάς και αρμονικής συνεργασίας μεταξύ όλων των τμημάτων. Το αποτέλεσμά της, είναι η απόδειξη της ανάπτυξης και της βιωσιμότητας της εταιρείας. Οι όροι συνεργάτης – ποιότητα – εξυπηρέτηση – εμπειρία – ικανοποίηση είναι πέντε λέξεις που πάνε πάντα μαζί. Η καινοτομία και το στοίχημα που κερδίζεται είναι ότι ο συνεργάτης δε λαμβάνει μόνο ποιοτική εξυπηρέτηση, αλλά μία εμπειρία που τον ακολουθεί στην επαγγελματική καθημερινότητά του, καθώς μας εντάσσει στα απαραίτητα «εργαλεία» της δουλειάς του. Οι στρατηγικές αποτελεσματικής διαχείρισης της εμπειρίας του πελάτη, αλλά και τα συστήματα διαχείρισης της σχέσης μας με αυτούς, αποτελούν πλέον απαραίτητα εργαλεία στις σύγχρονες συνεργασίες, ειδικότερα μεταξύ εταιρειών.

Η Lever Learning δημιουργεί έρευνες μυστηριώδους πελάτη και έχοντας μια πλήρη και ολοκληρωμένη εικόνα, προσφέρει σωστή καθοδήγηση και υποστήριξη με αποτέλεσμα την ταχύτερη και απλούστερη εμπειρία στη διαχείριση της εμπειρίας των πελατών, με βασική έμφαση στα εξής σημεία:

  • Καθοδήγηση και υποστήριξη σε κάθε στάδιο

  • Συνεχής βελτίωση

  • Επίτευξη του συμφωνημένου επιπέδου υπηρεσιών

Newsletter

Εγγραφείτε στο newsletter για να λαμβάνετε τα τελευταία νέα μας.

Location

Θεσσαλονίκη

26ης Οκτωβρίου 43
546 27, Limani Center

T: 2310 552 113, 541 620
F: 30 2310 552 114

Αθήνα

Πανεπιστημίου 10
106 71, Σύνταγμα

T: 210 95 80 000, 210 95 90 030
F: 210 95 90 031