Πωλήσεις B2C

Η Customer Focus είναι η δημιουργός του προγράμματος Creating Customer Experience Ownership, μιας εφαρμοσμένης μεθοδολογίας εξυπηρέτησης (Service management system) η οποία κτίζει πιστότητα πελάτη και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα διαμέσου της διαχείρισης της εμπειρίας του πελάτη σε όλα τα επίπεδα στελεχών.

Creating Customer Experience Ownership
Η συγκεκριμένη παρέμβαση επιτυγχάνει διαφοροποίηση της εικόνας των υπηρεσιών της εταιρίας στα μάτια του πελάτη Ικανοποίηση και υπέρβαση των προσδοκιών του πελάτη σε κάθε επαφή Αμεσότητα επικοινωνίας και δημιουργία αξέχαστης εμπειρίας στον πελάτη Διατήρηση της πελατοκεντρικότητας και προσήλωσης για τον πελάτη με στόχο την άριστη συνεργασία των στελεχών της ίδιας της εταιρίας

Βασική εξυπηρέτηση , Ακριβής, Έγκαιρη, Αξιόπιστη, Προσιτή

Ποιοτική εξυπηρέτηση, Φιλική, με ενδιαφέρον και φροντίδα ,Με ευελιξία, Με λύση των προβλημάτων, Με αποκατάσταση της καλής λειτουργίας

VOICE Clinics Νέο πρόγραμμα
Σκοπός η εγκατάσταση κοινής γλώσσας εξυπηρέτησης , επικοινωνίας στάνταρτ, αξιών στην διαχείριση ασθενών, συνοδών , επισκεπτών ιδιωτικών κλινικών, Δημοσίων νοσοκομείων.
Η οικειοποίηση της εμπειρίας των ασθενών, η εγκατάσταση εμπιστοσύνης, η πρώτη εντύπωση και η διαχείρηση των προσδοκιών, ο σεβασμός, η κατανόηση, ο τρόπος αντιμετώπισης των αντιρρήσεων και των παραπόνων αποτελούν στοιχεία της συγκεκριμένης παρέμβασης.

Newsletter

Εγγραφείτε στο newsletter για να λαμβάνετε τα τελευταία νέα μας.

Location

Θεσσαλονίκη

26ης Οκτωβρίου 43
546 27, Limani Center

T: 2310 552 113, 541 620
F: 30 2310 552 114

Αθήνα

Πανεπιστημίου 10
106 71, Σύνταγμα

T: 210 95 80 000, 210 95 90 030
F: 210 95 90 031