We inspire sales teams to outperform
Στόχος μας στη Lever Learning είναι να συμβάλλουμε στη συνολική ανάπτυξη του τμήματος πωλήσεων της εταιρείας σας, ώστε να ανταποκρίνεται με συνεχή επιτυχία στις μεταβαλλόμενες προσδοκίες της αγοράς και των πελατών.

Οι παρεμβάσεις μας θα βοηθήσουν τα στελέχη πωλήσεων να αριστοποιήσουν τις τεχνικές πωλήσεων, επιτυγχάνοντας με συνέπεια εξαιρετικά αποτελέσματα και δημιουργώντας μακροχρόνιες σχέσεις εμπιστοσύνης και συνεργασίας με τους πελάτες σας, να αποκτήσουν τις συμπεριφορές και τους τρόπους για να προσελκύσουν περισσότερους πελάτες, να παρέχουν εξαιρετικές εμπειρίες στους πελάτες τους και να διαπραγματεύονται με επιτυχία έχοντας κοινή γλώσσα και αρχές.

Πώληση Αξίας®

Αυξήστε την ανάπτυξη και τα έσοδα της εταιρείας σας και οδηγείστε την ομάδα σας στην επίτευξη εξαιρετικών αποτελεσμάτων με το ValueSelling Framework®.

Η Πώληση Αξίας® (ValueSelling Framework®) είναι μια πρακτική μεθοδολογία πωλήσεων που εστιάζει στον πελάτη σας και την αξία που αυτός λαμβάνει συνεργαζόμενος μαζί σας! Ο πωλητής διαγιγνώσκει τα επιχειρηματικά ζητήματα που αντιμετωπίζει ο πελάτης του και τα συνδέει με τη διαφοροποιημένη αξία που προσφέρει η λύση του, σε σχέση με τις προτάσεις του ανταγωνισμού.

leverlearning
leverlearning

Εύρεση νέων πελατών – Δημιουργία ζήτησης

Η Εύρεση Νέων Πελατών για την διαρκή εξασφάλιση της ανάπτυξης των πωλήσεων, και συνεπώς της εταιρείας, είναι μια από τις βασικότερες λειτουργίες του τμήματος πωλήσεων κάθε εταιρείας. Οι μεθοδολογίες, οι τεχνικές και τα μέσα που χρησιμοποιούνται δεν έχουν αλλάξει στις βασικές τους αρχές, ωστόσο προσαρμόζονται συνεχώς λόγω του αλλαγών του επιχειρηματικού περιβάλλοντος, του αυξανόμενου ανταγωνισμού, των νέων μορφών επικοινωνίας και της τεχνολογίας.

leverlearning
leverlearning

Διοίκηση Εμπειρίας Πελάτη

Οι εμπειρίες των πελατών είναι το άθροισμα των αισθήσεων, των αντιλήψεων, των συμπεριφορών, των συναισθημάτων και των σκέψεων που έχουν για τα προϊόντα, τις υπηρεσίες, τους ανθρώπους, τα μηνύματα και τα περιβάλλοντα ενός οργανισμού. Η Διοίκηση Εμπειρίας Πελάτη είναι μια εφαρμοσμένη μέθοδος εξυπηρέτησης (Service Μanagement System), η οποία χτίζει την πιστότητα πελάτη και δημιουργεί ανταγωνιστικό πλεονέκτημα μέσω της διαχείρισης της εμπειρίας του από όλα τα επίπεδα στελεχών εξυπηρέτησης.

leverlearning
leverlearning

Διοικούμε Αποτελεσματικά το Τμήμα Πωλήσεων

Η Διοίκηση των Πωλήσεων είναι η πολλαπλή διαδικασία ανάπτυξης του ανθρώπινου δυναμικού, του συντονισμού των λειτουργιών πωλήσεων και της εφαρμογής τεχνικών πωλήσεων που επιτρέπουν σε μια επιχείρηση να επιτυγχάνει με συνέπεια, και να ξεπερνά, τους στόχους πωλήσεών της. Με δεδομένα την αύξηση του ανταγωνισμού και τη μείωση της κερδοφορίας, η στρατηγική διαχείρισης των πωλήσεων είναι απόλυτη ανάγκη.

leverlearning
leverlearning

Διαπραγματεύσεις Προστιθέμενης Αξίας

Οι διαπραγματεύσεις των πωλήσεων, όπως όλες οι διαπραγματεύσεις, είναι ένας διάλογος μεταξύ δύο ή περισσότερων ατόμων τα οποία αποσκοπούν στην επίτευξη επωφελούς αποτελέσματος σε ένα ή περισσότερα ζητήματα (πάντοτε η τιμή θα είναι ένα από αυτά) προσπαθώντας να βελτιστοποιήσουν τα οφέλη για την πλευρά τους. Το τελικό ευεργετικό αποτέλεσμα μπορεί να ισχύει για όλα τα εμπλεκόμενα μέρη, ή απλά για ένα ή για μερικά από αυτά.

leverlearning
leverlearning

LEVER LEARNING © 2024 | DWHITE PRODUCTION

LEVER LEARNING © 2024
DWHITE PRODUCTION