Customer Service Profile ™

Το Customer Service Profile ™ είναι ένα εργαλείο αξιολόγησης που χρησιμοποιείται για την επιλογή και την αξιολόγηση απόδοσης των υπαλλήλων σε συγκεκριμένες θέσεις εξυπηρέτησης πελατών στον οργανισμό σας. Εφαρμόζεται προσαρμοσμένα σε διάφορους κλάδους όπως φιλοξενία, υγειονομική περίθαλψη, χρηματοοικονομικές υπηρεσίες και λιανικό εμπόριο.

leverlearning

Οι θέσεις εξυπηρέτησης πελατών απαιτούν ένα συγκεκριμένο σύνολο χαρακτηριστικών συμπεριφοράς, τα οποία μπορεί να είναι δύσκολο να βρεθούν ή να εντοπιστούν σε όλους τους υποψήφιους για την εργασία. Η αξιολόγηση Customer Service Profile ™ μετρά πόσο καλά ταιριάζει ένα άτομο σε συγκεκριμένες θέσεις εξυπηρέτησης πελατών στον οργανισμό σας σε διάφορους κλάδους, όπως φιλοξενία, υγειονομική περίθαλψη, χρηματοοικονομικές υπηρεσίες και λιανικό εμπόριο.

Το Customer Service Profile ™ είναι μια εύχρηστη online αξιολόγηση που μετρά:

  • Την κουλτούρα εξυπηρέτησης που διέπει τον υποψήφιο ή εργαζόμενο.
  • Τα ακόλουθα χαρακτηριστικά της συμπεριφοράς, κρίσιμης σημασίας για την παροχή εξυπηρέτησης :
    • Εμπιστοσύνη
    • Ενσυναίσθηση
    • Εστίαση
    • Διακριτικότητα
    • Συμμόρφωση
    • Ευελιξία
  • Ευχέρεια λόγου και αριθμών.

 

Το Customer Service Profile ™ σας εξασφαλίζει:

  • Χτίσιμο μιας ενιαίας κουλτούρας εξυπηρέτησης με συγκεκριμένα στάνταρτς.
  • Αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και ανάπτυξη πιστότητάς τους.
  • Μείωση της οικειοθελούς αποχώρησης αποτελεσματικών στελεχών εξυπηρέτησης.

Οι θέσεις εξυπηρέτησης πελατών απαιτούν ένα συγκεκριμένο σύνολο χαρακτηριστικών συμπεριφοράς, τα οποία μπορεί να είναι δύσκολο να βρεθούν ή να εντοπιστούν σε όλους τους υποψήφιους για την εργασία. Η αξιολόγηση Customer Service Profile ™ μετρά πόσο καλά ταιριάζει ένα άτομο σε συγκεκριμένες θέσεις εξυπηρέτησης πελατών στον οργανισμό σας σε διάφορους κλάδους, όπως φιλοξενία, υγειονομική περίθαλψη, χρηματοοικονομικές υπηρεσίες και λιανικό εμπόριο.

Το Customer Service Profile ™ είναι μια εύχρηστη online αξιολόγηση που μετρά:

  • Την κουλτούρα εξυπηρέτησης που διέπει τον υποψήφιο ή εργαζόμενο.
  • Τα ακόλουθα χαρακτηριστικά της συμπεριφοράς, κρίσιμης σημασίας για την παροχή εξυπηρέτησης :
    • Εμπιστοσύνη
    • Ενσυναίσθηση
    • Εστίαση
    • Διακριτικότητα
    • Συμμόρφωση
    • Ευελιξία
  • Ευχέρεια λόγου και αριθμών.

 

Το Customer Service Profile ™ σας εξασφαλίζει:

  • Χτίσιμο μιας ενιαίας κουλτούρας εξυπηρέτησης με συγκεκριμένα στάνταρτς.
  • Αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και ανάπτυξη πιστότητάς τους.
  • Μείωση της οικειοθελούς αποχώρησης αποτελεσματικών στελεχών εξυπηρέτησης.

LEVER LEARNING © 2024 | DWHITE PRODUCTION

LEVER LEARNING © 2024
DWHITE PRODUCTION