Ο τομέας του μάρκετινγκ έχει αλλάξει ριζικά τα τελευταία χρόνια. Η τεχνολογία επηρεάζει, πλέον, κάθε τομέα των επιχειρήσεων: από το σχεδιασμό του επιχειρηματικού πλάνου, μέχρι την εκτέλεση των στρατηγικών μάρκετινγκ και την μέτρηση της αποτελεσματικότητάς τους.

Σήμερα, η επιτυχία των επιχειρήσεων στο μάρκετινγκ απαιτεί την εφαρμογή σύγχρονων τακτικών σε συνδυασμό με τη βελτιστοποίηση των πιο κλασικών μεθόδων.

Στη Lever Learning σας προσφέρουμε μια ολοκληρωμένη σειρά σεμιναρίων/παρεμβάσεων που θα βοηθήσουν την εταιρεία σας να ανταπεξέλθει στις προκλήσεις του σύγχρονου επιχειρηματικού περιβάλλοντος και να ξεχωρίσει με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της, υποστηρίζοντας έτσι τη συνολική επιχειρηματική σας αποστολή.

Χτίζοντας Αποτελεσματικά Πλάνα Marketing

Το Πλάνο Marketing είναι ένα σημαντικό μέρος του συνολικού επιχειρηματικού σας πλάνου και δημιουργείται για να προσδιορίσει την ιδανική για την εταιρεία αγορά-στόχο και πώς θα την κατακτήσετε.

Για να δημιουργήσετε ένα Πλάνο Marketing, θα πρέπει να απαντήσετε σε μερικές σημαντικές ερωτήσεις σχετικά με το επιχειρηματικό σας όραμα, τους στόχους σας, τα πλεονεκτήματα και τις αδυναμίες σας, τον ανταγωνισμό σας, τη σχέση σας με τους προμηθευτές και τους πελάτες σας, τον προϋπολογισμό σας, ώστε το τελικό σας Πλάνο να είναι αποτελεσματικό και με την επιτυχή του υλοποίησή του να υποστηρίξει τη συνολική επιχειρηματική σας αποστολή.

leverlearning
leverlearning

Ο Προϋπολογισμός Marketing: Έξυπνα & Αποδοτικά

Ο προϋπολογισμός Marketing είναι ένα εργαλείο απεικόνισης των ενεργειών που έχει προγραμματίσει το τμήμα Marketing για να υλοποιήσει τη στρατηγική της εταιρείας, του κόστους αυτών καθώς και της αναμενόμενης αποτελεσματικότητά τους.

Είναι μία υπόσχεση και μία δέσμευση της διοίκησης και των στελεχών της εταιρείας ότι θα εκτελέσουν ένα πρόγραμμα σημαντικής υποστήριξης της στρατηγικής και των ετήσιων στόχων, που θα βοηθήσει αποφασιστικά τις Πωλήσεις και την περαιτέρω διείσδυση των προϊόντων της εταιρείας στην αγορά, κερδίζοντας σημαντικά μερίδια πωλήσεων (market shares).

leverlearning
leverlearning

Οργάνωσε Εκδηλώσεις & Events Marketing: Γρήγορα, Αποτελεσματικά και με Χαμηλό Κόστος

Με όλο και περισσότερες επιχειρήσεις να υιοθετούν την πελατοκεντρική προσέγγιση στις στρατηγικές μάρκετινγκ που αναπτύσσουν, η δέσμευση των πελατών (customer engagement) βρίσκεται αναπόφευκτα στο επίκεντρο όλων των σχεδιασμών. Οι δεσμευμένοι με μια μάρκα πελάτες είναι πιστοί (Loyal) στη μάρκα και, σε ανώτερο επίπεδο, γίνονται οι πρεσβευτές της μάρκας (Brand Ambassadors) και της επιχείρησης.

leverlearning
leverlearning

Τα Μυστικά του Marketing από τους Ειδικούς: 10 Βασικά που πρέπει να γνωρίζουμε

Υπάρχουν τελικά Μυστικά;

Ίσως τελικά τα μυστικά να είναι η πολυετής εμπειρία και τα λάθη που έχουν κάνει οι ειδικοί.  Γιατί ένας είναι ο τρόπος για να γίνει κανείς ειδικός: να αποκτήσει εμπειρία, θυσιάζοντας πολλά χρόνια, να κάνει επιτυχίες και λάθη. Ίσως αν διδαχθούμε και κατανοήσουμε τα λάθη των προηγούμενων και μάθουμε από τις εμπειρίες τους, τελικά τα αποφύγουμε, ή τουλάχιστον αποφύγουμε την ένταση, με την οποία τα υπέστησαν οι προηγούμενοι.  Στο Marketing υπάρχουν 10 Βασικά Μυστικά που κάθε καλός marketer πρέπει να γνωρίζει για να επιτύχει.  

leverlearning
leverlearning

Γνώρισε τον Πελάτη σου και πάρε το Μέγιστο Κέρδος από το Marketing

Η άριστη γνώση του πελάτη-καταναλωτή και της αγοράς-στόχου είναι βασική επιδίωξη κάθε αποτελεσματικής στρατηγικής και τμήματος Marketing. Για να μπορέσει μια μάρκα να προσεγγίσει περισσότερους πελάτες, θα πρέπει να έχει βαθιές γνώσεις των αναγκών, των συμπεριφορών και των στάσεών τους και, στο σύγχρονο marketing, να κάνει τη μετάβαση από τις γενιές στις φυλές.

leverlearning
leverlearning

LEVER LEARNING © 2021 | DWHITE PRODUCTION

LEVER LEARNING © 2021
DWHITE PRODUCTION