Patient’s Voice Clinics

Η διαχείριση των ασθενών σε κλινικές και νοσοκομεία

Η παρέμβαση Patient’s Voice Clinics δημιουργεί κοινές αξίες, δεξιότητες και γλώσσα μεταξύ νοσοκόμων, τεχνικών, ιατρών, λοιπού προσωπικού και διοίκησης (Επαγγελματίες Υγείας, ΕΥ) των ιδιωτικών κλινικών και των δημόσιων νοσοκομείων, καταργώντας τα δυσλειτουργικά «σιλό» και δημιουργώντας έτσι μια κουλτούρα υψηλής ποιότητας εξυπηρέτησης των ασθενών και συνοδών.

Εστιάζει επίσης στην οικειοποίηση της εμπειρίας των ασθενών από τους ΕΥ, στη διαχείριση των προσδοκιών των ασθενών και των ενδεχόμενων παραπόνων, στη δημιουργία κλίματος εμπιστοσύνης, σεβασμού και κατανόησης, στην εκπαίδευση και τη συμμόρφωση των ασθενών με τη θεραπεία, καθώς και τον ολοκληρωμένο σχεδιασμό υγειονομικής περίθαλψής τους.

leverlearning

Η ικανοποίηση των ασθενών επηρεάζεται κυρίως από τις αλληλεπιδράσεις των ασθενών με τους ιατρούς, τους νοσηλευτές και το υπόλοιπο προσωπικό υγείας … περισσότερο από ό, τι από τις ανέσεις, την τεχνολογία και τις διαδικασίες εργασίας.

Στην υγειονομική περίθαλψη σήμερα υπάρχουν γνωστές ελλείψεις επικοινωνίας μεταξύ των ασθενών και των Επαγγελματιών Υγείας (ΕΥ). Από έρευνες φαίνεται ότι:

  • Το 81% των ΕΥ δεν ακούει ή διακόπτει τους ασθενείς
  • Μόνο το 11% των ασθενών αναφέρουν στον ΕΥ όλα αυτά που σκέφτονται
  • Μόνο το 6% των ασθενών ερωτάται για τις ιδέες και τις πεποιθήσεις τους
  • Το 76% των ασθενών δεν υποβάλλουν ερωτήσεις λόγω του φόβου τους για τον ΕΥ
  • Το 75% των ΕΥ δεν ελέγχει αν έχει την αποδοχή και τη συμφωνία των ασθενών
  • Το 40% του προσωπικού του νοσοκομείου δεν αναφέρει λάθη ή προβλήματα, λόγω του φόβου του για την αντίδραση του υπόλοιπου προσωπικού

Η παρέμβαση Patients Voice Clinics δημιουργεί κοινές αξίες, δεξιότητες και γλώσσα μεταξύ νοσοκόμων, τεχνικών, ιατρών, λοιπού προσωπικού και διοίκησης (ΕΥ) των ιδιωτικών κλινικών και των δημόσιων νοσοκομείων, καταργώντας τα δυσλειτουργικά «σιλό» και δημιουργώντας έτσι μια κουλτούρα υψηλής ποιότητας εξυπηρέτησης των ασθενών και συνοδών.

Εστιάζει επίσης στην οικειοποίηση της εμπειρίας των ασθενών από τους ΕΥ, στη διαχείριση των προσδοκιών των ασθενών και των ενδεχόμενων παραπόνων, στη δημιουργία κλίματος εμπιστοσύνης, σεβασμού και κατανόησης, στην εκπαίδευση και τη συμμόρφωση των ασθενών με τη θεραπεία, καθώς και τον ολοκληρωμένο σχεδιασμό υγειονομικής περίθαλψής τους.

Η ικανοποίηση των ασθενών επηρεάζεται κυρίως από τις αλληλεπιδράσεις των ασθενών με τους ιατρούς, τους νοσηλευτές και το υπόλοιπο προσωπικό υγείας … περισσότερο από ό, τι από τις ανέσεις, την τεχνολογία και τις διαδικασίες εργασίας.

Στην υγειονομική περίθαλψη σήμερα υπάρχουν γνωστές ελλείψεις επικοινωνίας μεταξύ των ασθενών και των Επαγγελματιών Υγείας (ΕΥ). Από έρευνες φαίνεται ότι:

  • Το 81% των ΕΥ δεν ακούει ή διακόπτει τους ασθενείς
  • Μόνο το 11% των ασθενών αναφέρουν στον ΕΥ όλα αυτά που σκέφτονται
  • Μόνο το 6% των ασθενών ερωτάται για τις ιδέες και τις πεποιθήσεις τους
  • Το 76% των ασθενών δεν υποβάλλουν ερωτήσεις λόγω του φόβου τους για τον ΕΥ
  • Το 75% των ΕΥ δεν ελέγχει αν έχει την αποδοχή και τη συμφωνία των ασθενών
  • Το 40% του προσωπικού του νοσοκομείου δεν αναφέρει λάθη ή προβλήματα, λόγω του φόβου του για την αντίδραση του υπόλοιπου προσωπικού

Η παρέμβαση Patients Voice Clinics δημιουργεί κοινές αξίες, δεξιότητες και γλώσσα μεταξύ νοσοκόμων, τεχνικών, ιατρών, λοιπού προσωπικού και διοίκησης (ΕΥ) των ιδιωτικών κλινικών και των δημόσιων νοσοκομείων, καταργώντας τα δυσλειτουργικά «σιλό» και δημιουργώντας έτσι μια κουλτούρα υψηλής ποιότητας εξυπηρέτησης των ασθενών και συνοδών.

Εστιάζει επίσης στην οικειοποίηση της εμπειρίας των ασθενών από τους ΕΥ, στη διαχείριση των προσδοκιών των ασθενών και των ενδεχόμενων παραπόνων, στη δημιουργία κλίματος εμπιστοσύνης, σεβασμού και κατανόησης, στην εκπαίδευση και τη συμμόρφωση των ασθενών με τη θεραπεία, καθώς και τον ολοκληρωμένο σχεδιασμό υγειονομικής περίθαλψής τους.

Αποτελέσματα της παρέμβασης

  • Βελτίωση ποιότητας υπηρεσιών
  • Αύξηση ικανοποίησης ασθενών & συνοδών
  • Μείωση των παραπόνων, βελτίωση πιστότητας και συστάσεων
  • Συνεργασία και δέσμευση ασθενών & συνοδών
  • Βελτίωση της δέσμευσης και ικανοποίησης των ΕΥ
  • Καθιέρωση πρότυπων συμπεριφορών, τυποποίηση των διαδικασιών και αύξηση της αποδοτικότητας των ΕΥ

LEVER LEARNING © 2021 | DWHITE PRODUCTION

LEVER LEARNING © 2021
DWHITE PRODUCTION